شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

کارخانه های مواد غذایی اسپانیا به دنبال فرصت همکاری در ایران

تنها چند ماه است که از زمان بازسازی روابط بازرگانی ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی گذشته است، در همین راستا بسیاری از زمینه های تجاری فرصت جدیدی جهت گسترش  و توسعه می یابند. نمایشگاه مواد غذایی که در تهران برگزار شد، که البته قدمتی 23 ساله را داراست، اولین نمایشگاه در این زمینه خاص پس از دوران تحریم محسوب می گردد. اسپانیا در این نمایشگاه با معرفی چند شرکت اسپانیایی از جمله دو شرکت بزرگ Ybarra و Juver نقش پررنگی را ایفا نمود.

فدراسیون صنایع غذایی و نوشیدنی های اسپانیا FIAB تهیه و آماده سازی پاویون اسپانیا را در این نمایشگاه بر عهده داشت. به عقیده مدیر توسعه تجاری آقای Garamendi شرایط کنونی امکان داشتن بازاری هدفمند را در ایران فراهم می سازد. همچنین او اشاره کرد ایران دارای پتانسیل 80 میلیون مصرف کننده است. وجود برند اسپانیایی و تبادلات میان شرکتهای ایرانی و شرکتهای اسپانیایی به رقمی بالغ بر 16 میلیون یورو رسییده است که نسبت به چند ماه گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

از اقلام پرطرفدار دراین نمایشگاه می توان به انواع روغن، کمپوت میوه ، پودر کاکائو و انواع آبمیوه اشاره کرد. یکی از شرکتهایی که در این نمایشگاه به دنبال ایجاد جای پای مطمئنی بود، شرکت  Juver  می باشد. مسئول صادرات این برند به آسیا و خاور میانه Ocean Navarro بر این باور است که قبل از این دستیابی به بازار ایران راحت نبوده است،  او همچنین تاکید کرد که مسئولین  این شرکت 2 بار تلاش کرده اند، ولی تلاششان نتیجه ای در بر نداشته است.  ولی با شرابط کنونی بسیار خوشبین هستیم تا شریکی ایرانی بیابیم.

اسپانیا با تاکید بر افتتاح بزرگترین بازار در منطقه به تلاش های خود ادامه می دهد.


جهت ملاحظه اطلاعات شرکت Juver  به وبسایت http://www.juver.com/en/  مراجعه نمایید.

همچنین برای دریافت اطلاعات شرکت Ybarra  به وبسایت http://ybarra.es/ مراجعه نمایید.


منبع: Cinco Dias



تاریخ خبر: 13950311
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی