شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

نهار کاری شورای بازرگانی ایران و اسپانیا با حضو هیات عالیرتبه اسپانیایی
نهار کاری شورای بازرگانی ایران و اسپانیا روز دوشنبه، 16 شهریورماه 1394 در هتل اسپانیاس برگزار گردید.
این ضیافت با حضور معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، اعضای هیئت مدیره شورا و شرکت های عضو شورای بازرگانی ایران و اسپانیا، سفرای اسبق دو کشور و هیئت بازرگانی عالیرتبه اسپانیایی حضور بهم رساندند.


هیئت تجاری متشکل از اتاق بازرگانی اسپانیا، انجمن صنایع سنگین اسپانیا، کنفدراسیون سازمان شرکتها و 46 شرکت بزرگ با برندهای معتبر در زمینه های نفت، گاز، پتروشیمی، خودرو، بانک،انرژی های تجدید پذیر، تکنولوژی، صنعت، اتوبوس، زیرساخت، فولاد، مشاوره، حقوق، توریسم در این مراسم شرکت داشتند.

جناب آقای دکتر طاهری، رییس شورا بازرگانی ایران و اسپانیا ضمن خوشآمدگویی به هیئت اسپانیایی به معرفی شورا پرداختند و افق های روشنی را در روابط سیاسی و اقتصادی میان دو کشور بعد از توافقات وین متصور شدند.
ایشان با بر شمردن پتانسیل های موجود در راستای ارتقا و افزایش روابط بازرگانی دو کشور ، تبادل هیئت های تجاری میان دو کشور را ضروری دانستند و در انتها اقامتی خوش و سودمند را برای این هیئت بازرگانی آرزو کردند.


همچنین جناب آقای دکتر فرازی، معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران با آرزوی اینکه هیئت اسپانیایی تا آن لحظه از سفر خود به ایران لذت برده باشند و آن را مفید تلقی نموده باشند، به روابط دو کشور از دیرباز اشاره داشتند  و نقش اتاق بازرگانی ایران و شورای بازرگانی اسپانیا را در پیشبرد و پیشرفت روابط اقتصادی و بازرگانی بر شمردند. 

در ادامه چندین تفاهم نامه همکاری بین شرکت های ایرانی و اسپانیایی به امضاء رسید که از جمله می توان قرارداد همکاری ساخت اتوبوس های شهری میان دو شرکت ایرانی و اسپانیایی را نام برد که نوید قراردادهای پرباری را در آیند ه برای هر دو کشور  در بر دارد.
  این مهمانی با اسپانسری دو شرکت پروزن و شرکت ره طب پویان از اعضای هیئت مدیره شورا برگزار گردید.




تاریخ خبر: 13940618
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی