شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

نیاز شرکت های اروپایی درخصوص تراکتور سازی ایران


12 شركت ايتاليايي نيازهاي خود را از تراكتورسازي ايران تامين مي كنند

تبريز- مديرعامل شركت ريخته گري گروه صنعتي تراكتورسازي ايران گفت: 12 شركت فولاد و قطعه ساز ايتاليا نياز خود به انواع قطعات ريخته گري را از طريق شركت ريخته گري تراكتورسازي ايران در تبريز تامين مي كنند.

 

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي تراكتورسازي ايران، مير ياسين شريعت دوست، اظهار داشت: شركتهايي مانند فيات، رويرو، پرآردي، او ام، آر جي، او ام آر، ايوكو كه جزو قطعه سازان معتبر خودروسازان سبك و سنگين اروپا و حتي دنيا هستند قطعات ريخته گري مورد نياز توليدات خود را از طريق مجموعه ريخته گري تراكتورسازي ايران تامين مي كنند.
وي افزود: سال گذشته بيش از چهار ميليون دلار صادرات از ريخته گري تراكتورسازي صورت گرفته كه بخش قابل توجه آن به مقصد كشور ايتاليا ارسال شده است.
وي از ايتاليا به عنوان مهمترين مشتري قطعات ريخته گري توليد شده در مجموعه تحت مديريت خود نام برد و گفت: از اينكه ايتاليا كشوري فعال در بخش صنعت از قلب اروپا محصولات ايراني را به عنوان وارد كننده انتخاب مي كند نشانگر كيفيت محصولات توليدي در ايران است.
شريعت دوست اضافه كرد: تحويل به موقع، انجام بسياري از تست ها و آزمايش هاي لازم و متداول دنيا در قطعات ريخته گري از جمله تست هاي ترك، نشتي، آزمايش هاي غير مخرب كارنت و ايكس ري براي تشخيص موكهاي داخل قطعات كه جزو سخت ترين آزمايشات در قطعات ريخته است قبل از ارسال به مشتريان بر روي توليدات انجام مي گيرد كه اين امر افزايش كيفيت و اطمينان مشتري را به دنبال داشته است.
وي عنوان كرد: سال گذشته ارزش صادرات اين مجموعه چهار ميليون دلار و حجم آن نيز بيش از دو هزار و 500 تن بوده كه نزديك به چهار برابر در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از آن رشد داشته است.
مديرعامل ريخته گري گروه صنعتي تراكتورسازي ايران با اشاره به قيمت بالاي محصولات عرضه شده اين شركت در خارج از كشور گفت: قطعات صادراتي اين شركت حداقل پنج درصد در هر كيلوگرم در بازارهاي جهاني بالاتر از بازارهاي داخلي عرضه مي شود.


تاریخ خبر: 13900401
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی