جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

پنجمين كنفرانس ملي و دومين كنفرانس بين المللي يادگيري و ياددهي الكترونيك آغاز به كار كرد

تهران - پنجمين كنفرانس ملي و دومين كنفرانس بين‌المللي يادگيري و ياددهي الكترونيك صبح روز چهارشنبه در دانشگاه صنعتي اميركبير آغاز به كار كرد.
به گزارش خبرنگار علمي ايرنا، دكترمسعود صبايي رييس پنجمين كنفرانس ملي و دومين كنفرانس بين الملللي ياددهي و يادگيري با اشاره به 360 مقاله ارسال شده به اين كنفرانس گفت: از ميان 298 مقاله‌اي كه به بخش داوري راه يافته 69 مقاله براي ارايه در كنفرانس انتخاب شده است.
وي افزود: اين كنفرانس به مسائل اجرايي، پياده‏سازي و آموزش الكترونيكي در كشور مي‏پردازد و از دو بخش علوم انساني و مهندسي تشكيل شده است كه اگر از نظر ارائه مقالات به 6 دسته بندي بپردازيم سه حيطه شامل علوم مهندسي بوده و سه زمينه نيز به راهبردها، طراحي‌ها و ارائه استاندارد از ديدگاه علوم انساني با تأكيد بر علوم تربيتي مي‏پردازد.
صبايي خاطرنشان كرد: تمام ديدگاه‏هاي داوران به مؤلفان منعكس شده و 50 مقاله انگليسي نيز در اين دوره شركت داشتند كه 14 مقاله از اين تعداد پذيرفته شده كه مقالات خارجي از كشورهاي هند، بنگلادش، لبنان،
هلند و نيوزيلند بوده است.
رييس همايش يادگيري الكترونيك افزود: با توجه به گسترش فناوري اطلاعات در دهه اخير و انجام بسياري از فعاليت‏ها به صورت الكترونيكي حيطه آموزشي نيز از اين امر مستثني نبوده و يكسري مدل‏ها در يادگيري و آموزش مطرح شده تا منابع آموزشي و يادگيري از حالت سنتي خارج شوند و هدف از برگزاري اين نوع كنفرانس‏ها نيز توسعه علم در زمينه الكترونيك است.
به گزارش ايرنا، جنبه‏هاي راهبردي در يادگيري الكترونيكي، كاربردها و مورد كاري در نظام يادگيري الكترونيكي، يادگيري و ياددهي طراحي، روش‏شناسي و ارزيابي، بررسي سياست‏ هاي تضميني كيفيت، ارزيابي و اعتبار سنجي در يادگيري الكترونيكي، بررسي جنبه‏هاي مهندسي و فناورانه در يادگيري الكترونيكي و همچنين جنبه‏هاي اجتماعي فرهنگي و اخلاقي در نظام يادگيري الكترونيكي از جمله محورهاي اصلي مورد بحث در اين كنفرانس هستند.
برگزاري كلاس‏هاي
workshop و كارگاه آموزشي از برنامه‏هاي جانبي اين كنفرانس بين‏ المللي است.
پنجمين همايش ملي و دومين همايش بين‌المللي ياددهي و يادگيري الكترونيك در محل دانشگاه اميركبير آغاز به كار كرد و تا عصر پنج‌شنبه(فردا) ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا


تاریخ خبر: 13890923
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی