Friday, April 26, 2024
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

سمینار آموزشی عوامل موثر بر بین المللی شدن شرکت ها
اولین جلسه آموزشی با عنوان عوامل موثر  بر بین المللی شدن شرکت ها با حضور اعضای اتاقبازرگانی ایران و اسپانیا و جناب آقای Enrique Urrutia  نماینده Asturex اسپانیا و عضو افتخاریاتاق بازرگانی ایران واسپانیا روز یکشنبه 30 دی ماه 1397 ساعت 14:00 الی 16:00 دردفتر APEC برگزار گردید.

ایشان با اشاره به حضور 13 ساله در امارات متحده عربی و 5 ساله درایران اظهار داشتند، مسائل و مشکلات داخلی و خارجی همیشه وجود دارد و این هنربازرگانان است که به دنبال اهداف خود بوده و راههایی را برای حل این مشکلاتبیابند. باید پل های ارتباطی میان دو  کشوررا یافت. روابط ایران و اسپانیا با توجه به مناسبات شرکتهای دو کشور در شرایطمطلوبی قرار دارد و اسپانیایی ها علاقمند به حضور و کار با بازرگانان در ایرانهستند .در ادامه با ارائه سرفصل ها و توضیحات جامع دانش و اطلاعات خود را دراختیار اعضای اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا قرار دادند.

در جهان امروز مسئله ارتباطات و شبکه سازی در حال گسترش است، سیاستبین المللی شرکت ها یک گزینه انتخابی نمی باشد، بلکه نبض حیاتی جهت رقابتی شدنآنهاست.

تشکل ها، انجمن ها، اتاق های مشترک و بسیاری نهاد ها و سازمان ها درسرتاسر دنیا وجود دارند که متعهد به حمایت و تشویق شرکت ها برای رسیدن به موفقیتبرنامه های توسعه و برنامه های بین المللی خود می باشند. در همین راستا یکی ازشرکتهای فعال در این زمینه و نحوه فعالیت آن را تشریح می کنیم.

در شرایط کنونی می بایست برای مدیریت روز به روز برنامه ریزی کرد و بابه کار گیری متخصصان و افراد درون و برون شرکتی، نگرشی تمام عیار از زمینه های بینالمللی سازی شرکتها با توجه به استراتژی هر شرکت بدست آورد. رویکرد هر شرکت باتوجه به معیارهای همان شرکت چه خصوصی و چه دولتی تعریف می شود، و مانند کت و شلوارمنحصر به فردی بر قامت همان شرکت دوخته می شود.

متن کامل در خبرنامه اتاق مشترک ایران و اسپانیا موجود است.


News Date: 13971101
Happy Nowruz
Feliz Ramadan 2024
Council gives green light to the digitalisation of the visa procedure
FABRICANTES Y EXPORTADORES TEXTILES IRANIES
INVEST IN SPAIN - APRIL 2023
Archieve
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی