اعضای محترم اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا
با سلام و احترام،
به اطلاع میرساند، *طبق اعلام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران* و در راستای رفع محدودیتهای دسترسی به شبکه اینترنت بینالمللی و ضرورت حفظ ارتباط فعالان اقتصادی با شرکای تجاری خارجی، امکان ثبت درخواست جهت بهرهمندی از دسترسی به اینترنت پایدار برای اتاقهای مشترک و شرکتهای زیرمجموعه فراهم گردیده است.
لذا خواهشمند است آن دسته از اعضای محترم که تاکنون موفق به دسترسی به اینترنت پایدار نشدهاند، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نموده و اطلاعات مورد نیاز را به دبیرخانه اتاق مشترک ارسال فرمایند. بدیهی است در این فرآیند، اولویت با شرکتهای بزرگ، متوسط و کوچک فعال در حوزههای صادرات و واردات خواهد بود.
شایان ذکر است اطلاعات دریافتی پس از تجمیع، جهت بررسی و پیگیری به واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران ارسال خواهد شد. همچنین تسریع در ارسال اطلاعات، موجب تسهیل و تسریع در فرآیند تخصیص و فعالسازی دسترسیهای مربوطه خواهد گردید.
با امید بهروزی

