تجلیل از صادرکنندگان نمونه تهران با حضور عضو هیئت مدیره اتاق ایران-اسپانیا

تجلیل از صادرکنندگان نمونه تهران با حضور عضو هیئت مدیره اتاق ایران-اسپانیا
در ادامه سلسله رویدادهای حمایت از صادرات غیرنفتی کشور، آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران با حضور جمعی از مسئولان ارشد، نمایندگان بخش خصوصی و صادرکنندگان برتر برگزار شد. دکتر اصغر آهنی‌ها، عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا نیز از چهره‌های حاضر در این همایش بود.
در این مراسم، از ۱۷ صادرکننده نمونه استانی، ۲۲ صادرکننده ملی و ۴ شرکت شایسته تقدیر در حوزه‌های مختلف قدردانی به‌عمل آمد. هدف اصلی این رویداد، ترویج فرهنگ صادرات، شنیدن دغدغه‌های فعالان اقتصادی و ارائه راهکارهایی برای توسعه پایدار صادرات عنوان شد.
در ادامه، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران، توسعه صادرات را راهکار اصلی عبور از فشارهای اقتصادی و محدودیت‌های ارزی توصیف کرد و با اشاره به سهم ۲۰ درصدی تهران از کل صادرات کشور و نقش ۳۰ درصدی آن در تولید ناخالص داخلی، خواستار سیاست‌گذاری انعطاف‌پذیر و تقویت همکاری دولت، مجلس و بخش خصوصی شد. وی همچنین از پروژه‌هایی نظیر بندر خشک آپرین به‌عنوان فرصت‌های مهم برای بهبود زیرساخت‌های صادراتی استان یاد کرد.
دبیرخانه اتاق مشترک
3ژوئن2025
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *