اعضای اتاق ایران و اسپانیا در مجمع ۲۴ تیر گرد هم آمدند

اعضای اتاق ایران و اسپانیا در مجمع ۲۴ تیر گرد هم آمدند
مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا در روز سه‌شنبه 24 تیرماه 1404، ساعت 10:00 صبح، با رعایت کلیه تشریفات منطبق بر اساسنامه در محل اتاق ایران برگزار شد.
اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا از کلیه اعضای محترم که اصالتاً یا وکالتاً در این جلسه حضور یافتند و در برگزاری هرچه بهتر این مجمع ما را همراهی کردند، صمیمانه قدردانی می‌نماید.
حضور نمایندگان اتاق ایران:سرکار خانم امتیازیان، نماینده امور بین‌الملل اتاق ایرانجناب آقای سلیمانی، نماینده امور حقوقی اتاق ایران
هیئت رئیسه مجمع:جناب آقای محمد طاهری – رئیس مجمعجناب آقای سید سعید هاشمی – ناظر اولجناب آقای مجید فرخزادی – ناظر دوم
با حضور نمایندگان مذکور و انتخاب هیئت رئیسه، جلسه رسمیت یافت.از ایشان بابت قبول مسئولیت و مدیریت جلسه، قدردانی می نماید.
 

دستور جلسه و مصوبات:

ارائه گزارش‌ها:

گزارش هیئت مدیره توسط جناب آقای طاهری ارائه شد.گزارش بازرس توسط جناب آقای علی‌اکبر خدابخشی قرائت گردید.گزارش مالی توسط جناب آقای هاشمی ارائه شد.
گزارش‌های ارائه شده پس از اعلام نظرات اعضای حاضر به تصویب اعضای مجمع رسید.

تعیین روزنامه کثیرالانتشار:با رأی اکثریت، روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های رسمی اتاق مشترک تعیین گردید.
تصویب ورودیه و حق عضویت سال 1404:پس از بحث و بررسی و با توجه به بودجه‌بندی سال 1404 و نرخ تورم، مبلغ ورودیه اعضای7 میلیون تومان و حق عضویت سالانه 10 میلیون تومان تعیین شد. بدین ترتیب؛ اعضای محترم جهت تمدید مبلغ 10 میلیون تومان و اعضای جدید مبلغ 17 میلیون تومان پرداخت خواهند نمود.
 
انتخابات بازرس:
جناب آقای علی‌اکبر خدابخشی به عنوان بازرس اصلی به مدت یک‌سال مالی انتخاب شد.
جناب آقای سید حسین میرزامحمدحسینی به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت مشابه برگزیده شد.
جلسه در ساعت 11:30 به پایان رسید.
16جولای2025
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *