پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

فرصت های تجاری نوین صنعت خودرو در اسپانیا

در این نوشته سعی داریم تا آنچه منجر به موفق بودن صنعت خودرو در اسپانیا می باشد را بررسی نماییم، در ضمن این نوشته می تواند الهام بخش آن شرکت محترم در زمینه های واردات و سرمایه گذاری در بخش خودر در اسپانیا باشد.

 

پس از بررسی هر مورد فایلی با فرمت pdf قرار داده شده است، که می توانید خاستگاه فرصت های سرمایه گذاری، حیطه فرصت های سرمایه گذاری، عوامل افتراق فرصت های سرمایه گذاری، چرخه حیات فرصتهای سرمایه گذاری، ویژگیها و آمار و ارقام بخش خودرو، عرضه و تقاضا، معرفی شرکتهایی که در زمینه مورد نظر موفق بوده اند را بیابید.




1- کاهش وزن خودرو

 استفاده از مواد سبک برای کاهش وزن خودرو و گازهای آلاینده، مستلزم معرفی فرآیند تولید جدید و همچنین شناخت قابلیت هایی است که خودرو در نتیجه در نظر داشتن این دو مورد به دست می آورد می باشد. بدین منظور تولید کنندگان خودرو می بایست با تولید کنندگان لوازم داخلی و اجزای خودرو ها تماس و تعامل داشته باشند. این فاکتور به سرعت در حال فراگیری است چراکه استفاده از مواد سبک تر منجر به کاهش مصرف سوخت و انرژی می باشد که دغدغه جوامع مدرن امروزی است. کاهش وزن کلی خودرو یکی از موثر ترین راهها برای بهبود افزایش مسافت پیموده شده به نسبت مصرف سوخت است، در نیل به این هدف می توان به دیگر گزینه ها نیز اشاره نمود از جمله استفاده از موتورهای هیبریدی، کوچک نمودن اندازه موتور و یا کم کردن تعداد سیلندرها.  برای کاهش وزن خودرو، پلاستیک و آلومینیوم از رده خارج و جای خود را به مواد سبک تر می دهند. در صنعت پلاستیک، استفاده از کامپوزیت های مخصوص توصیه می شود.

به منظور مطالعه اطلاعات تکمیلی کلیک فرمایید.

2- بازیافت مواد

 به منظور مطابقت با قوانین اروپا ، استفاده از مواد قابل بازیافت و یا بازیافت شده در ساخت خودرو می بایست 95% وزن  وسیله نقلیه مربوطه را تشکیل دهد. این فرصت شامل تمام تولید کنندگان قطعات و اشخاص دست اندر کار در صنعت مونتاژ می باشد چراکه می بایست استفاده از مواد قابل بازیافت را در اولویت بندی خود قرار داده و درامور تحقیق و توسعه برای کمک به روند استفاده از مواد بازیافتی و یا قابل بازیافت سرمایه گذاری نمایند ، از سوی دیگر، بخش خدمات، تعمیر و نگهداری قطعات خودرو  بازار رقابتی موجود را درک کرده و در نتیجه توانایی ها و منابع خود را افزایش دهند تا عرضه یک بازار بزرگتر را فراهم نمایند.

به منظور مطالعه اطلاعات تکمیلی کلیک فرمایید




3- استفاده از نیروی محرکه برق

 استفاده از انرژی برق به عنوان یکی از نیروهای محرکه برای وسایل نقلیه یکی از جایگزین های ممکن به جای منابع انرژی معمول با منشا سوخت های فسیلی می باشد.  توسعه این مکانیسم چالش های بزرگی و همزمان فرصت های درخشانی را در صنعت اجزاء خودرو ایجاد می نماید از جمله موتور و نیروی الکتریکی، باتری و دستگاه بازیابی انرژی و ...

به منظور مطالعه اطلاعات تکمیلی کلیک فرمایید.



4- خودروهای آنلاین

 خودروهای آنلاین اجازه انتقال داده ها از طریق اینترنت و از طریق ارتباط یکپارچه با دستگاه های دیگر فراهم می سازد: مانند تلفن های هوشمند. ایمنی جاده، تلفن های اورژانسی، هشدار سرقت خودرو، تعیین منطقه جغرافیایی و کنترل سرعت، سرگرمی، شبکه های بی سیم داخلی ، اتصال به شبکه های اجتماعی، امور ترافیک مانند فضاهای پارکینگ، بهترین قیمت سوخت در منطقه، تعیین میزان زمان ترافیک، کاهش هزینه از جمله نظارت بر رفتارهای خطرناک، مدیریت بیمه دور.  مزایا و خدماتی که اجازه اتصال به اینترنت را می دهد سطح تقاضا برای آن را تقریبا در همه شاخه های صنعت خودرو افزایش می دهد و به عنوان یک آپشن تاثیر گذار در صنعت خودرو عمل می کند.

 به منظور مطالعه اطلاعات تکمیلی کلیک فرمایید.



5- پیدا کردن و ارائه فضاهای پارکینگ ( کلیک نمایید)




6- طراحی یک پروتکل ارتباطی به منظور ایجاد ارتباط هوشمند میان بین وسایل نقلیه فعال (کلیک نمایید)



7- صفحه نمایش هوشمند (کلیک نمایید)



منبع: سرمایه گذاری در اسپانیا


تاریخ خبر: 13950324
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی