پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

دیدار شورای بازرگانی ایران و اسپانیا با دفتر حقوقی بین المللی "کوآترِ کاساس" cuatrecasas
جناب آقای مهندس منشی زاده و جناب آقای مهندس هاشمی از طرف شورا و جناب آقای فرانسیسکو مارتینز ماروتو از دفتر مادرید  و جناب آقای مارسال از دفتر بارسلون این شرکت حقوقی در این جلسه شرکت داشتند.
جلسه با خوشآمدگویی اعضای هیئت مدیره شورا شروع شد. دفتر حقوقی cuatrecasas  به شرح توانایی ها و خدمات آنه شرکت پرداختند.






آقای فرانسیسکو مارتینز ماروتو : این دفتر یکی از بهترین شرکتهای حقوقی در اسپانیا می باشد و علاوه بر اینکه در کلیه استانهای اسپانیا دفتر، کارشناس و حقوقدان دارد، در سطح بین المللی از جمله شهرهای لیسبون، بروکسل، کازابلانکا، لندن، سائوپائولو، ماپوتو در موزامبیک، مکزیکوسیتی، نیویورک و شانگهای دارای دفاتر حقوقی می باشد.

زمینه فعالیت این شرکت داوری، قانون بانکداری، بازارهای سرمایه، رقابت و قانون اتحادیه اروپا، تجاری و بازرگانی، قانون کیفری، محیط زیست، دارایی، زیرساخت ها ، املاک صنعتی، رسانه ها و حفاظت از داده ها، کار و استخدام، دعوی قضایی، ادغام و مالکیتها، قانون عمومی، تجدید ساختار و ورشکستگی، امور مالیاتی، برنامه ریزی شهری می باشد.

حیطه فعالیت آنها انرژی، کسب و کار خانوادگی، موسسات مالی، خوردنی و آشامیدنی، نهادها و سازمان های غیر انتفاعی، هتل ها، گردشگری و تفریح، بیمه و تامین اجتماعی، تدارکات و حمل و نقل، نفت، گاز و معدن، داروسازی، بهداشت محصولات و بیوتکنولوژی (علوم زیستی)، سهام خصوصی، املاک و ساختمان ، خرده فروشی و مصرف، ورزش ها، فناوری، رسانه ها و ارتباطات از راه دور (TMT) می باشد.

این دفتر با داشتن 950 حقوقدان در سرتاسر دنیا تجربه زیاد و دانش عمیقی در کلیه زمینه های بازرگانی و کلیه زمینه های قانون تجارت و مشاوره به شرکت های بازرگانی از جمله در خصوص معاملات های کوچک، متوسط و بزرگ دارد.  درخواستهای خاص مشتریان را بررسی کرده و پاسخ می دهند و به عنوان مرکزی جهت مشاوره نیز عمل می کنند. دفاترمرکزی  این شرکت در مادرید، بارسلون و لیسبون واقع شده است.







در ادامه آقای منشی زاده توضیح دادند که شورای بازرگانی ایران و اسپانیا دارای بیش از 400 عضو می باشد که با کشور اسپانیا در حال تجارت هستند، این شرکت ها طیف گسترده و متنوعی از زمینه های تجاری را شامل می شوند. بالطبع آشنایی با زمینه ها،  مقررات و شیوه سرمایه گذاری، آشنایی با بازاری مطمئن جهت سمایه گذاری، ثبت شرکت، امور بانکی، شرایط شرکت در بورس شرکتهای خارجی در اسپانیا، نحوه خرید ملک، امور مربوط به اقامت از طرق مختلف، مشاوره در خصوص انواع زمینه های بازرگانی، قوانین و مقررات تجارت در هر یک از استانهای اسپانیا الزامی است. دفتر حقوقی CUATRECASAS اسپانیا می تواند در زمینه های فوق به اعضای شورا کمک نماید و اعضای این شورا بتوانند از خدمات این دفاتر حقوقی بهره مند شوند.  

آقای مارسال ضمن استقبال از پیشنهاد فوق توضیح دادند که این دفتر می تواند در خصوص بحث سرمایه گذاری در چه در اسپانیا و چه در ایران مشاوره های ارزنده ای داشته باشد و شرکت های هدف اسپانیایی را شناسایی و به طرف های ایرانی معرفی نماید. در این سفر این شرکت دفاتر حقوقی معتبری را شناسایی کرده است که بتوانند به آنها اعتماد نمایند و پرونده به پرونده با آنها همکاری نمایند.

آقای مهندس هاشمی و آقای مهندس منشی زاده در خصوص فرصت های سرمایه گذاری و پتانسیل های موجود در کشور ایران به خصوص در شهر های صنعتی و بخش های توریسم و هتلداری، پتروشیمی، صنعت و معدن، سنگ، مواد اولیه، مواد غذایی و خشکبار، آبزیان، پوست و چرم  توضیحات کاملی ارئه دادند .



تاریخ خبر: 13950129
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی