پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

مهمانی شام کاری با سفارت اسپانیا

مهمانی شام کاری اعضای هیئت مدیره شورای بازرگانی ایران و اسپانیا در21 دیماه مصادف با 11 ژانویه 2016  ساعت 19:30 با حضور آقایBusquets  سفیر جدید اسپانیا در تهران، آقای عربانی معاون رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا در تهران ، آقای Diazpache کنسول ویزا و  آقای Isaac Martin مدیرکل بین الملل شرکتها در ICEX  در رستوران دژاوو با اسپانیرینگ جناب آقای محمدی برگزار گردید .

در این جلسه آقای دکتر محمد طاهری ریاست شورا ضمن معرفی شورای بازرگانی ایران و اسپانیا و اعضای حاضر، خاطرنشان کردند در شرایط لغو تحریمها روابط بازرگانی و تجاری میان دو کشور افق های روشنی در پیش رو خواهد داشت.  در ادامه اعضای حاضر به معرفی شرکت و زمینه فعالیت شان پرداختند و در خصوص تجربه تجارت با کشور اسپانیا و توقعات شورای بازرگانی ایران و اسپانیا در بالا بردن سطح همکاری و تبادل نظر  میان سفارت و شورا در زمینه های مختلف از جمله سهولت در اخذ ویزا برای اعضای شورا و همچنین ردو بدل کردن اطلاعات تجاری و  پتانسیل های بالفعل و بالقوه بازرگانی و همچنین شرایط سرمایه گذاری دو کشور توضیح دادند.

آقای دکتر طاهری با اشاره به اینکه شورای بازرگانی ایران و اسپانیا با داشتن بیش از 350 عضو، منابع انسانی و پتانسیل علمی و تجاری تخصصی در ارتباط با کشور اسپانیا را در اختیار دارد، اذعان داشتند که این شورا می تواند شرکای تجاری و شرکت های معتبر در زمینه های مختلف را جهت تجارت با اسپانیا معرفی نماید، اهمیت این امر در زمان حضور هیئت های اسپانیایی در ایران بیشتر نمود خواهد داشت.

در ادامه آقای Busquets سفیر جدید اسپانیا در تهران به سوابق خود اشاره داشتند و اظهار امیدواری کردند در دوران پساتحریم و درنتیجه امکان تبادلات تجاری از طریق سوئیفت ، کشور اسپانیا جزء کشورهای اصلی در تبادلات تجاری اعم از صادرات و واردات در زمینه های مختلف  با کشور ایران قرار گیرد. 

در ادامه جناب آقای سفیر اعلام کردند که بسیار تمایل دارند از مراکز پتروشیمی و آلومینیوم اراک  بازدید و به جزیره کیش جهت بررسی پتانسیل توریسم در این جزیره سفر نمایند. مقرر گردید اعضای هیئت مدیره شورا هماهنگی های لازم را جهت این دو بازدید صورت دهند.



تاریخ خبر: 13941022
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی