شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اطلاعیه های اتاق ایران و اسپانیا

فراخوان شرکت در مجامع عمومی فوق العاده و عادی شورای بازرگانی ایران و اسپانیا
احتراماً بدین وسیله از آن عضو محترم دعوت بعمل می آید تا در مجمع عمومی عادی و مجمع فوق العاده این شورا که با حضور جناب آقای دکتر فرازی، معاونت محترم امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سفیر محترم کشور اسپانیا در ایران و رایزن محترم سفارت اسپانیا  ساعت 15:00 الی 18:00 روز  سه شنبه 11 آذرماه 1393 به نشانی تهران- خیابان طالقانی- نبش خیابان موسوی- شماره 175 - اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی ایران- طبقه هشتم برگزار می گردد، حضور یابند.

هیئت مدیره شورا مصرانه علاقمند به شرکت آن عضو گرامی در این مجمع می باشد. چنانچه به هر دلیل حضورتان مقدور نیست، خواهشمند است نسبت به اعزام نماینده و صدور وکالت نامه برای ایشان اقدام فرمایید. خواهشمند است مراتب حضور یا عدم حضور را کتباً باطلاع این شورا برسانید.


دستورجلسه مجمع عمومی عادی :

1-  استماع گزارش هيئت مديره،

2- گزارش مالي،

3- برنامه هاي آينده شورا،

4- انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هيئت مديره و بازرسان

5- تعیین روزنامه کثیر الانتشار،

6- سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد


دستور جلسه مجمع فوق العاده :

1- اصلاح و تغییر بعضی از مفاد اساسنامه

شرایط شرکت در مجمع عمومی عادی و مجمع فوق العاده این شورا

طبق اساسنامه این شورا اعضای محترمی می توانند در این جلسه شرکت فرمایند که عضو فعال باشند. لذا نسبت به تمدید، تکمیل و ارسال پرونده به همراه آخرین تغییرات آن تا پایان وقت اداری روز 05/09/1393 اقدام لازم بعمل آید. کپی آخرین صفحه معتبر تمدید کارت بازرگانی / یا کارت معتبر عضویت در اتاق بازرگاني ایران، پرداخت حق تمدید عضویت سال 1394-1393  به مبلغ 2/500/000 ریال  به نام شوراي بازرگاني ايران و اسپانيا به شماره حساب 69624150/54 بانک ملت شعبه وزارت نفت باجه اتاق بازرگاني



تاریخ خبر: 13930901
حضور شرکت های اسپانیایی در نمایشگاه MEDLAB و ARAB HEALTH دبی 2024
پنجمین نشست مشاوره به کسب و کار 8 اسفند ماه
هیئت اسپانیایی مبلمان، مواد آرایشی و بهداشتی و لباس کودک
کتاب نمایشگاه‌های اسپانیا در سال 2024
حضور شرکت اسپانیایی در زمینه انواع ملات و چسب ساختمانی در تهران- بهمن ماه 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی