جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

دیدار هیات مدیره شورای بازرگانی ایران و اسپانیا با اتاق بازرگانی مالاگا

روز یکشنبه مورخ13/12/ 1391 ساعت 10

 

جلسه با حضور آقای دکتر طاهری، رییس شورا و تعدادی از اعضای هیات مدیره و خانم María Paz Hurtado Cabreraو خانم MaríaJorgelina Fava ازاتاق بازرگانی مالاگا و آقای  Iriso رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا، آقای عربانی از بخش بازرگانی سفارت اسپانیا درایران، آقای سلیمی از وزارت امور خارجه و آقای میرشریفیان کارشناس امور بین المللاتاق ایران در طبقه سوم اتاق ایران برگزار گردید.

آقای طاهری رییس شورای بازرگانی ایران و اسپانیا ضمن خوش آمدگویی به معرفی شورا و اعضای هیئت مدیره پرداختند. ایشان همچنین موارد ذیل را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 



-         شورا پیشنهاد می کند به منظور توسعه روابط تجاری با کشور اسپانیا به خصوص مالاگا، اتاق بازرگانی آن شهر به عنوان طرف این شورا در مالاگا، با ما همکاریهای لازم را بنماید تا بتوانیم مکاتبات را به صورت مستقیم داشته باشیم.

-         این شورا در نظردارد هیئت تجاری در اواخر ماه می سال جاری به اسپانیا عزام نماید، که در صورت آمادگی اتاق بازرگانی مالاگا، این هیئت می تواند این شهر را نیز در این برنامه بگنجاند.

-         بنا به پیشنهاد این شورا به آقای Villena  سفیر اسپانیا در تهران، به منظور توسعه روابط دوستی بین دو کشور ایران و اسپانیا و به عنوان سمبل این دوستی باغ مشترک زیتون که درختان آن از اسپانیا تامین شود و در ایران کاشته و به عنوان باغ دوستی آغاز به کار نماید.

-         با توجه به زمینه های موجود سرمایه گذاری در ایران و اسپانیا به خصوص در بخش مسکن، این شورا آمادگی خود را در این زمینه اعلام می کند.

خانم MariaPaz Hurtado Cabreraسرپرست هیئت ، از اعزام هیئت ایرانی به شهر مالاگا استقبال و اعلام داشتند تاریخ وتعداد دقیق اعلام شود تا برنامه ریزی های لازم صورت گیرد در ضمن نامبرده اعلام داشت در حال حاظر تعدادی از اعضای هیئت مالاگا در حال مذاکره با همتاهای تجاری خود در ایران هستند. ایشان از کلیه پیشنهادات رییس شورا استقبال کرده و سفر به ایران را بسیار مثبت ارزیابی نمودند.  وی زمینه همکاری با شهر مالاگا را در صنایع زیتون و املاک، جهانگردی، تکنولوژی و مواد غذایی دانست و اعلام نمود هدف آنها در آینده گسترش روابط بازرگانی با ایران در کل استان آندلس می باشد.


هیئت مالاگا دیدار جداگانه ای با آقای مهندس میرابو طالبی معاون محترم امور بین الملل اتاق ایران داشتند و در رابطه با ایجاد کمیته بازرگانی بحث و مذاکره نمودند.


تاریخ خبر: 13911214
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی