پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

افتتاح همزمان 3 نمایشگاه بین المللی در روز 24 مهرماه

تهران - نمایشگاه بین المللی تهران از روز دوشنبه 24 مهرماهبه مدت چهارروز میزبان سه نمایشگاه درسطح بین المللی و با مشارکت 617 شرکت داخلی وخارجی خواهد بود ، این نمایشگاه ها تا 27 مهرماه ادامه دارد.

به گزارش روز یکشنبه گروه اقتصادی ایرنا ، یازدهمیننمایشگاه بین المللی تأسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی دوشنبه 24مهرماه ساعت 9.30 صبح در محل ورودی سالن 41 افتتاح می شود .
دراین نمایشگاه تعداد 314 شرکت داخلی و 121 شرکت خارجی از کشورهایی چون فرانسه،انگلیس، ایتالیا، آلمان، کانادا، سوئد، دانمارک، اسلونی، چین، مالزی، ترکیه،امارات و عربستان در مساحتی به وسعت 31 هزار و 200 متر مربع آخرین فناوری های نوینخود در را ارایه می کنند .
یازدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های گرمایشی و سرمایشیآخرین فن آوری های نوین در زمینه تولید انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی وآبگرمکن های خورشیدی، انواع رادیاتور و مشعل، چیلر، الکتروموتور، انواع دیگ هایبخار و شیرآلات صنعتی و خانگی را در معرض دید بازرگانان و متخصصان این بخش از صنعتقرار می دهد .
همچنین دراین روز و 30 دقیقه پس از افتتاح نخستین نمایشگاه ، هیجدهمین نمایشگاهبین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولاتنساجی(ایران تکس) در ورودی سالن 7 میزبان علاقه مندان است .
در این نمایشگاه قرار است ، 80 شرکت ایرانی و 42 شرکت خارجی از ایتالیا، اسپانیا، تایوان، ترکیه،کره جنوبی، ژاپن و چین در6 هزار و800 متر مربع فضای نمایشگاهی آخرین دستاوردها و آموخته های خود را در زمینه تولیدانواع ماشین های دوخت و برش، تولید انواع نخ و مواد نساجی، پوشاک و منسوجات خانگی،انواع ماشین آلات، ابزار آلات به معرض نمایش قرار دهند .
دومین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات، ماشین آلات و تجهیزات وابسته به عنوانسومین نمایشگاه قرار است ساعت 10:30 صبح در ورودی سالن یک محل دایمی نمایشگاه هایبین المللی جمهوری اسلامی آغاز به کار کند .
دراین نمایشگاه 60 شرکت داخلی و خارجی از چند کشور در مساحتی بالغ بر 4 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی نسبت به معرفی آخرین فن آوری های نوین در زمینه تولید انواعلوله و اتصالات، انواع لوله های فلزی، پنج لایه،
PVC ، UPVC، ماشین آلات و تجهیزات وابسته اقدام می کنند .
علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه ها در مدت برگزاری ( چهار روز ) از ساعت 9صبح تا 16 بعداز ظهر می توانند به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعهکنند .


تاریخ خبر: 13910724
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی