پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو 13 تا 17 مهر در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود ارائه 97 طرح خلاقانه دانش‌آموزی در پنجمین جشنواره نانو

تهران- بیش از 90 طرح دانش‌آموزی با موضوع فناوری نانو از16 استان کشور در پنجمین جشنواره و نمایشگاه نانو در غرفه باشگاه دانش‌آموزی نانوارائه می‌شود.

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، پنجمین جشنواره ونمایشگاه فناوری نانو 13 تا 17 مهر در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
بر اساس اعلام باشگاه دانش‌آموزی نانو، پس از داوری‌های انجام شده بر روی طرح‌هایدانش‌آموزی ارسالی، در نهایت 97 طرح برگزیده شدند که از آن میان 25 طرح بصورتپوستر و باقی در قالب مقاله در پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ارائهخواهند شد.
طرح‌های برگزیده از 16 استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، تهران، اصفهان،البرز، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان،کرمانشاه، گلستان، لرستان و مازندران به پنجمین جشنواره نانو راه پیدا کرده‌اند.
مقالات تمامی 97 طرح برگزیده در کتابچه مجموعه مقالات پنجمین جشنواره و نمایشگاهفناوری نانو منتشر خواهد شد اما به دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی تنها 25 مقاله بهصورت پوستر به نمایش گذاشته می‌شود.
باشگاه دانش‌آموزی نانو همچون سال‌های گذشته با بخش‌هایی همچون پروژه‌های دانش‌آموزی،نمایش محصولات فناوری نانو، زنگ نانو و المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو در فضاینمایشگاهی پنجمین جشنواره و نمایشگاه نانو پذیرای حضور علاقمندان این فناوری خواهدبود.
براساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دبیرخانه پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناورینانو، 155نهاد در قالب 27 مرکز ترویجی-آموزشی شامل انجمن‌ها، نشریات علمی و شرکت‌هایآموزشی،‌ 32 مرکز علمی و پژوهشی همچون دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکزرشد،‌ 12 آزمایشگاه و‌ 84 شرکت تولیدی و بازرگانی و خدماتی فعال در حوزه‌هایخودرو، کشاورزی و بسته‌بندی، نساجی، نانومواد، آب و محیط زیست،‌ ساختمان، نفت وصنایع وابسته و تجهیزات آزمایشگاهی در بخش نمایشگاهی این جشنواره حضور خواهندداشت.
بخش‌هایی مانند باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو، خانه نانویی و فروشگاه محصولاتعلمی و آموزشی فناوری نانو از دیگر بخش‌هایی است که در این جشنواره حضور دارند.
از جمله رویدادهایی که این دوره از جشنواره را نسبت به دوره‌های پیشین متمایز می‌کندمی‌توان به برگزاری اولین فرم بین‌المللی فناوری نانو در زمینه تجاری‌سازی با حضورمتخصصان و کارشناسانی از کشورهای انگلستان، کره جنوبی، هلند، سنگاپور، آمریکا،فنلاند، اسپانیا، ایتالیا‌، آلمان، ژاپن و ایران اشاره داشت.


تاریخ خبر: 13910709
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی