پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعال در کنگره قلب و عروق ایران ، آخرین روش جدید درمان بیماران قلبی وعروقی به متخصصان ارایه می شود
تهران - دبیر علمی چهاردهمینکنگره تازه‌های قلب وعروق ایران گفت : آخرین روش ها و فناوری های نوین در درمانبیماران قلبی و عروقی توسط متخصصان داخلی و خارجی ارایه می شود.

دکترمسعود اسلامی امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاریچهاردهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق ایران در بیمارستان پارس برگزار شد در جمعخبرنگاران افزود : هدف از برگزاری این کنگره آشنایی متخصصین قلب و عروق کشور در یکسال گذشته به آخرین روش های درمانی است .

وی با اشاره به اینکه بروز شدن اطلاعات متخصصان قلب و عروق ایران یکی از مهمترینهدف این کنگره است که می توان به روش درمان فشارخون برای بیماران در این کنگره بهعنوان مباحث مورد بررسی در این کنگره است .

اسلامی ادامه داد: آشنایی با مدرن ترین تجهیزات پزشکی و قلب و عروق و ارایه تصویرصحیح از پیشرفت در درمان بیماری های قلب و عروق با حضور متخصصان ایرانی خارج ازکشور و میهمانان خارجی از دیگر اهداف این کنگره است .

دبیر علمی چهاردهمین کنگره تازه‌های قلب وعروق اضافه کرد : در این کنگره ازدانشمندان برجسته قلب و عروق دعوت به عمل آمده است تا در این کنگره سخنان مهمخودرا در حوزه بیماری‌های قلبی عروقی ارایه نمایند.

اسلامی در خصوص روش جدید درمان درمان فشار خون برای گروهی از بیماران مبتلا در اینکنگره اشاره کرد و گفت : این روش به عنوان تازه ترین روش درمانی بیماران را تحتدرمان قرار می دهد و از طریق کشاله ران رگ کلیه امواج رادیو سمپاتیک را می سوزانیم.و وسایل مورد نیاز این روش خریداری شده است .

دبیر علمی چهاردهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق ایران افزود: 17 سخنران از کشورهایآمریکا، سوئیس، سوئد، کانادا، آلمان، اسپانیا وفرانسه در این کنگره شرکت خواهند کرد.

اسلامی با بیان اینکه دوره های آموزشی برای پرستاران در این کنگره برگزار می شودگفت : دوره‌های آموزشی برای پرستاران بسیار ضروری است و نمی‌توان نقش پرستاران دردرمان بیماری‌های قلبی عروقی نادیده گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه در کشور کمبود پرستار داریم و بایستی در اینخصوص آموزش های لازم و نیروهای با تجربه را به کار گرفت که درمان بیماری های قلبیو عروقی نیازمند کار گروهی است تا نتیجه بخش باشد .

در ادامه دکتر مریم مهرپویا، دبیر علمی بخش پرستاری چهاردهمین کنگره تازه‌های قلبو عروق گفت : این کنگره به صورت سخنرانی است و مقاله ای ندارد و تمامی سخنرانانبخش پرستاری قلب، متخصصان و فوق تخصص‌های قلب هستند.

مهرپویا اضافه کرد: احیای قلبی بیماران توسط پرستاران نقش محوری دارد و مراقبتویژه توسط این قشر در بیمارستان ها نیازمند آموزش دوره ها خاص است

وی گفت : این کنگره دارای 12 امتیاز بازآموزی برای پرستاران و 16 امتیاز بازآموزیبرای متخصصان قلب است.

چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق از 27 تا 29 شهریور ماه در پژوهشگاه نیروبرگزار می شود



تاریخ خبر: 13910626
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی