جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعال در صنعت ساختمان ، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان آغاز به کار کرد

تهران - دوازدهمین نمایشگاهبین المللی صنعت ساختمان روز شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری در محل دایمینمایشگاه های بین المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، در مراسمآغاز به کار این نمایشگاه که یک هزار و 100 شرکت داخلی و بیش از 200 شرکت خارجیآخرین دستاوردها و توانمندی های خود در زمینه های مختلف صنعت ساختمان را ارایه میکنند، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تعدادی از سفرای کشورهای خارجی وروسای سازمانها، اتحادیه ها و انجمن های ساختمانی حضور دارند.
در این دوره از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، که بزرگترین نمایشگاه صنعتساختمان خاورمیانه به شمار می آید، بیش از 25 کشور جهان از جمله آلمان، آمریکا،فرانسه، انگلیس، اسپانیا، ترکیه، ایتالیا، کرهجنوبی، چین، اتریش، مالزی، عراق، ژاپن، هنگ کنگ و سوئد حضور دارند.
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مساحتی افزون بر 55 هزار مترمربع ودر فضای باز و سالن های نمایشگاه برگزار می شود.
شرکت کنندگان این دوره از نمایشگاه نوین ترین دستاوردها و تولیدات صنعت ساختمان ازجمله مصالح ساختمان پایه (آجر، سیمان، فلز و گچ)، خانه های پیش ساخته، ماشین آلاتعمرانی، نقشه کشی و طراحی، سیستم های تصفیه آب، تجهیزات حمام، سونا و آشپزخانه،سنگ های ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، درب و پنجره، درب های اتوماتیک و ماشینآلات وابسته، پوشش های کف (کاشی، سرامیک، پارکت) تاسیسات حرارتی و برودتی، پوششهای سقف، دیوار و قطعات پیش ساخته، آسانسورها و بالابرها، لوازم تجهیزات الکتریکیو الکترونیکی و روشنایی و دیگر صنایع مرتبط را به نمایش عمومی می گذارند.
در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، همچنین تشکل ها، انجمن ها وتعاونی های مسکن مناطق مختلف کشور حضور دارند و فعالیت های خود از جمله خدمات وامور مربوط به مسکن مهر را ارایه می کنند.
برگزاری نشست های علمی و تخصصی در زمینه های سبک سازی، مقاوم سازی، استفاده ازمصالح سبک و با کیفیت، بازسازی بافت های فرسوده، مقاوم سازی ساختمان روستایی وبررسی زلزله اخیر آذربایجان شرقی از جمله برنامه های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمان تهران است.
این نمایشگاه تابیست و هشتم شهریورماه جاری آماده میزبانی از علاقمندان است.


تاریخ خبر: 13910626
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی