چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

ديدار سفير اسپانيا در تهران با رئيس اتاق ايران

پيش بيني افزايش مبادلاتايران و اسپانيا در ديدار سفير اسپانيا در تهران با رئيس اتاق ايران

در ديدار سفير اسپانيا در تهران بارئيس اتاق ايران، با توجه به رشد چشمگير روابط تجاري دوجانبه ميان دو كشور در سال‌هاي2010 و 2011، امكان افزايش بيش از پيش مبادلات با توجه به توانمندي‌هاي دو طرف،مثبت ارزيابي شد.

به گزارش روابط عمومي اتاق ايران،«محمد نهاونديان»، رئيس اتاق ايران در اين ديدار با اشاره به تعامل بخش خصوصي ودولت در قالب شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي ابراز اميدواري كرد با حمايت ازشركت‌هاي كوچك و متوسط بتوان حجم مبادلات تجاري دو كشور را از طريق اعزام و پذيرشهيأت‌ها افزايش داد.

رئيس اتاق ايران با اشاره به حضورشوراي بازرگاني ايران و اسپانيا ، افزايش همكاري‌هاي نفتي در پروژه‌هاي مشترك وايجاد شركت‌هاي مشترك در زمينه‌هاي بيمه، بانك و حمل و نقل را از اولويت‌هاي گسترشروابط دوجانبه برشمرد.

«پدرو وينا» سفير اسپانيا در تهران،روابط سياسي و اقتصادي ميان دو كشور را داراي پيشينه‌اي طولاني دانست و نسبت بهفضا سازي‌هاي رسانه‌اي عليه وضعيت داخلي ايران ابراز تأسف كرد.

وييكي از مهم‌ترين اهداف خود در ايران را ارتقاء سطح روابط اقتصادي دانست و در ادامهبه وضعيت اقتصادي كنوني اسپانيا اشاره كرد و گفت: «وضعيت كنوني اقتصاد اسپانياموقعيت جديدي دارد و فرصت‌هاي جديدي را در اختيار علاقمندان قرار مي‌دهد.

وينايادآور شد: «اكنون شركت‌هاي گوناگوني در پي دستيابي به بازارهاي جديد هستند و هيأت‌هايكوچكي نيز به ايران سفر كرده اند. يكي از راه‌هاي مقابله با بحران داخلي اسپانيا،حضور پررنگ‌تر در بازارهاي جهاني است.»

درادامه اين جلسه «سيد مهدي ميرابوطالبي» معاون امور بين‌الملل اتاق ايران نيز بااشاره به حجم كنوني روابط ابراز امیدواری كرد که با برگزاري روز اقتصاد اسپانيا ،توانمندي‌هاي اين كشور و ظرفيت همكاري‌هاي دوجانبه به فعالان بخش خصوصي معرفي شود.



تاریخ خبر: 13910306
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی