شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

بهاي طلا در بازارهاي جهاني افزايش يافت

تهران- پس از آنكه موسسه ارزشيابي موديز اينوسترز سرويس رتبه اعتباري اسپانيا را كاهش داد، بهاي طلا، به عنوان يك دارايي مطمئن، براي نخستين بار در سه روز گذشته افزايش يافت.
به گزارش گروه اقتصادي ايرنا به نقل از پايگاه خبري بلومبرگ، بهاي شمش طلا براي تحويل فوري در ساعت 13.9 دقيقه بعد از ظهر روز چهارشنبه در سنگاپور 5/0 درصد افزايش يافت و به يك هزار و 665 دلار و 25 سنت در هر اونس رسيد.
بهاي طلا براي تحويل در ماه دسامبر (10 آذر الي 10 دي) امروز براي نخستين بار در سه روز گذشته در بازار كامكس نيويورك با 9/0 درصد افزايش، يك هزار و 666 دلار و 90 سنت در هر اونس خريد و فروش شد.
جولين جسوپ اقتصاددان ارشد بين المللي شركت كپيتال اكونوميكس در گزارشي نوشت: زيرساخت هايي كه از موقعيت طلا به عنوان يك دارايي مطمئن حمايت مي كنند ، تغيير نكرده اند.
وي افزود: ارزش طلا به اعتبار دولت يا موسسه مالي بستگي ندارد، تا زماني كه نگراني ها در مورد بحران بدهي وجود داشته باشد، انتظار داريم بهاي طلا به بالاي 2000 دلار در هر اونس افزايش يابد.
موسسه ارزشيابي موديز اينوسترز سرويس ديروز (سه شنبه) براي سومين بار از ژوئن سال 2010 (خرداد 89) اقدام به كاهش رتبه اعتباري اسپانيا كرد.
بهاي نقره در معاملات نقد امروز 9/0 درصد افزايش يافت و به 7575/31 دلار در هر اونس رسيد.
همچنين بهاي لحظه اي پلاتين با يك درصد افزايش، به يك هزار و 549 دلار در هر اونس رسيد و پالاديوم نيز با 7/0 درصد افزايش به بهاي 627 دلار و 88 سنت در هر اونس معامله شد.


تاریخ خبر: 13900728
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی