جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

معرفي توليدات مس ايران به جهان
با برگزاري كنگره بين المللي مس صورت مي گيرد

تهران- دبير اجرايي خانه معدن برگزاريي كنگره بين المللي مس را راهكاري براي معرفي توليدات معادن مس ايران به جهان دانست.
به گزارش روابط عمومي شركت ملي صنايع مس ايران غلامرضا حميدي اناركيبيان كرد بايد توجه داشت مشاركت با شركت هاي شناخته شده مس جهان مي تواند در محكم كردن جاي پاي مس ايران در بازارهاي جهاني تاثيرگذار باشد.
وي اظهار داشت: انتقال تكنولوژي و دانش فني استخراج و فرآوري مس يكي از مواردي است كه در كنار اهدافي چون معرفي توليدات معادن مس ايران، مسئولان شركت ملي مس را برآن داشته است تا اقدام به برگزاري اين كنگره كنند.
وي افزود: البته برگزاري صرف اين كنگره نمي تواند منجر به بهبود فعاليت هاي حوزه مس شود بلكه بايد با يك برنامه ريزي حساب شده و جامع اطلاعات و نتايج حاصله از برگزاري كنگره وارد پروسه اجرا شود.
اناركي متذكر شد: بايد نحوه مشاركت سرمايه گذاران خارجي، نحوه مداخله دولت در پروژه هاي مس و حمايت دولت از سياست هاي اين حوزه مشخص شود.
وي با طرح اين موضوع كه صنعت مس ايران پتانسيل بسيار خوبي براي مشاركت در طرح هاي جهاني دارد يادآور شد كه بايد از درآمد اين حوزه در توسعه صنايع ديگر كشور بهره برد.
دبيراجرايي خانه معدن با تقدير از گام هايي كه شركت ملي مس نسبت به راه اندازي واحدهاي جديد توليدي در اين حوزه برداشته است، خاطرنشان كرد: بايد سياستي كه با اين حركت آغاز شده به عنوان يك اصل پيگيري شود تا شاهد رشد و بالندگي صنعت مس كشور باشيم.
وي گفت: نبايد به صرف منابع فراوان مس كشور از نوآوري و ترسيم سياست هاي جديد در اين حوزه خودداري كرد زيرا صنعت مس ايران زماني به شكوفايي مي رسد كه بتواند با استفاده از تكنولوژي روز در بازارهايي جهاني حضور داشته باشد.
يادآور مي شود اولين كنگره بين المللي مس در ايران با حضورمقامات ارشد، مسئولان و مديران صنعتي و معدني كشور و همچنين مديران و كارشناسان صنعت مس بيش از 30 كشور جهان دوم تا چهارم آبان از سوي شركت ملي صنايع مس ايران برگزار مي شود.


تاریخ خبر: 13900728
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی