پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

كارخانه توليد لوله مسي در كرمان با حضور رييس جمهور بهره برداري مي شود
كرمان _ كارخانه توليد لوله مسي يكي از طرحهاي توسعه كارخانه مس شهيد باهنر كرمان براي توليد سه هزار تن لوله با روش جديد و فناوري روز، فردا با حضور رييس جمهور در جاده باغين كرمان به بهره برداري مي رسد.
مدير مجتمع مس شهيد باهنر كرمان در اين خصوص به خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: اين كارخانه ظرفيت توليد سالانه 15 هزار تن لوله مسي را دارد كه تمامي توليد آن براي صادرات در نظر گرفته شده است.
محمد عباسي افزود: با افتتاح اين كارخانه براي 200 نفر به صورت مستقيم اشتغالزايي مي شود.
وي ادامه داد: براي ساخت اين كارخانه از سرمايه 26 ميليون يورويي صندوق ذخيره ارزي استفاده شد و مابقي آن تا سقف 700 ميليارد ريال از منابع جاري شركت صنايع مس شهيد باهنر تامين شده است.
او اظهار داشت: فناوري منحصربفردي از ريخته گري لوله در اين كارخانه استفاده مي شود كه توانايي توليد لوله با شيار داخل را دارد.
مدير مجتمع مس شهيد باهنر كرمان بيان كرد: از سال 86 تصميم بر راه اندازي اين كارخانه گرفتيم و قرار بود كارخانه بهمن پارسال به بهره برداري رسد كه به دليل مشكلات ناشي از تحريمها و مسائل غيرقابل پيش بيني، بهره برداري از آن تاكنون به تعويق افتاده بود.
عباسي ادامه داد: صنايع مس شهيد باهنر يكي از كارخانه هاي منحصربفرد ايران در نوع خود مي باشد كه در بحث توليد محصولات نوردي حرف نخست را مي زند.
وي همچنين از احداث كارخانه پولك زني براي توليد سكه ضمن قراردادي با بانك مركزي به عنوان يكي از طرحهاي ملي اشاره و بيان كرد: ماشين آلات راه اندازي اين كارخانه تهيه و در حال نصب است.
او افزود: عمليات ساخت كارخانه پولك زني در مجتمع مس شهيد باهنر در حال اجرا است و طي هشت ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد.
وي اظهار داشت: در مجموع پنج كارخانه مربوط به صنايع مس شهيد باهنر كرمان تا كنون براي حدود هزار و 500 نفر در سطوح مختلف مديران، روسا، كارشناسان، سرپرستان و كارگران اشتغال ايجاد كرده است.ك/3


تاریخ خبر: 13900501
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی