سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

محدوديتهاي جذب سرمايه گذاري خارجي در ايران كاهش يافته است

اصفهان - رييس هيات مديره يك شركت سرمايه گذاري گفت: در سالهاي اخير محدوديتهاي جذب سرمايه گذاري خارجي در ايران كاهش يافته است.

روزبه پيروزعصر چهارشنبه در حاشيه نشست بررسي فرصتهاي سرمايه گذاري خارجي در اصفهان در گفت و گوي اختصاصي به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: طي سالهاي اخير در دولت و نهادهاي مسوول، براي حمايت از سرمايه گذاري خارجي تصميمات خوبي گرفته شده و برخي از محدوديتهاي موجود مانند توقف سه ساله سرمايه سرمايه گذاران خارجي در بورس ايران برداشته شده است.
وي در پاسخ به پرسشي در باره تاثير تحريم هاي خارجي در كاهش سرمايه گذاري در ايران گفت: جو سازي ها شرايط را تا حدودي دشوار كرده است اما جذابيتهاي سرمايه گذاري در ايران آنقدر بالاست كه سرمايه گذاران تحت تاثير اين جوسازي ها قرار نمي گيرند.
رييس هيات مديره شركت سرمايه گذاري فيروز افزود: در زمان حاضر توسط اين شركت، سرمايه گذاران متعددي از كشورهاي اروپايي،منطقه خليج فارس و خاور دور در بورس ايران سرمايه گذاري كرده اند.
وي ميزان سرمايه گذاري خارجي جذب شده در كشور را طي پنج سال فعاليت اين شركت 150 ميليارد تومان عنوان كرد.
پيروز با بيان اينكه اصفهان در جذب سرمايه گذاري خارجي از ظرفيت هاي فوق العاده اي برخوردار است،گفت: اين استان در زمينه صنايع معدني،فلزي و محصولات توليدي جاذبه مناسبي براي سرمايه گذاران خارجي دارد.
نشست بررسي فرصت هاي سرمايه گذاري خارجي با حضور يك تيم 35 نفره از 10 كشور جهان در اتاق بازرگاني و صنايع و معادن اصفهان برگزار شد.


تاریخ خبر: 13900231
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی