پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اطلاعیه های اتاق ایران و اسپانیا

نخستين جشنواره ملي ارتباطات و فناوري اطلاعات آغاز به كاركرد

تهران - نخستين جشنواره ملي ارتباطات و فناوري اطلاعات ( فاوا) روز سه شنبه همزمان با روز جهاني ارتباطات ( 27 ارديبهشت ماه ) با حضور دكترمحمود احمدي نژاد رئيس جمهوري در محل سالن اجلاس سران آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا،معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و دبير جشنواره فاوا روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا ، هدف از برگزاري اين جشنواره را معرفي و قدرداني از برترين هاي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات كشور عنوان كرد.
صمد مومن بالله با اشاره به اين موضوع كه شركت كنندگان طرح هاي خود را از طريق هشت كارگروه به جشنواره معرفي كرده اند، گفت : كارگروه اول زيرساخت ارتباطات و صنعت با محور شبكه و صنعت فاوا، كارگروه دوم تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با سه محور ارائه خدمات مخابرات سيار، ارائه خدمات ارتباطي پرسرعت و ارائه خدمات ماهواره فعاليت داشتند.
وي افزود: كار گروه سوم فناوري اطلاعات و امنيت فضاي تبادل ارتباطات است كه در چهار محور سخت‌افزار، نرم‌افزار ،مشاوره و امنيت فعاليت كردند.در اين كارگروه دولت الكترونيكي با محوريت ارائه خدمات دولت الكترونيكي مطرح است و سامانه هاي دستگاه‌هاي دولتي، استانداري‌ها و وزارتخانه‌ها در اين كارگروه بررسي و ارزيابي شده است.
دبير جشنواره فاوا در ادامه گفت: كارگروه پنجم مربوط به پست است كه به عنوان ارتباطات مكتوب حول محورهاي ارائه خدمات پستي،پشتيباني فني از خدمات پستي و حوزه تمبر كه مقوله انتشارات مرتبط با تمبر و طراحي تمبرها را مورد بررسي و ارزيابي قرار داده است. كارگروه ششم مربوط به پست بانك است كه ارزيابي ها در اين كارگروه بامحور خدمات رساني مالي و بانكي صورت گرفته است .
معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي وزارت ارتباطات وفناوري اطلاعات درادامه توضيح داد:كارگروه هفتم رسانه الكترونيكي درچهارمحوربرترين هاي مرتبط بافناوري اطلاعات و رسانه به معرفي خبرنگاراني كه بيشترين و يا بهترين آثار را در اين حوزه در كارنامه خود داشتند، پرداخته است و در مجموع در اين كارگروه از فعالان حوزه رسانه‌هاي الكترونيكي و فناوري اطلاعات تقدير مي‌شود و كارگروه هشتم نيز ارتباطات روستايي است كه پروژه‌هاي مرتبط در اين كارگروه مورد ارزيابي قرار گرفته است.
مومن بالله گفت: شركت كنندگان جشنواره فاوا در اين هشت كارگروه مورد كارشناسي و ارزيابي قرار گرفتند و سپس هيات داوران نهايي متشكل از اعضاي هيات علمي دانشگاه ها با بررسي آثار شركت كنندگان، رتبه هاي اول تا سوم هر كارگروه را مشخص كردند.
وي در پايان گفت: در اين جشنواره از وزارت بازرگاني به دليل فعاليت گسترده و مستمر در خصوص تجارت الكترونيكي و شركت ارتباطات زيرساخت براي موفقيت در مميزي تمديد صدور گواهينامه بين المللي استقرار سيستم مديريت كيفيت مبتني بر استاندارد جهاني
ISO:9001:2008 تقدير خواهد شد.

 


تاریخ خبر: 13900227
Rising Up in Spain 2024
شرکت اسپانیایی در زمینه تهیه و تولید ماشین آلات و قطعات یدکی
حضور شرکت های اسپانیایی در نمایشگاه MEDLAB و ARAB HEALTH دبی 2024
پنجمین نشست مشاوره به کسب و کار 8 اسفند ماه
هیئت اسپانیایی مبلمان، مواد آرایشی و بهداشتی و لباس کودک
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی