پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

ترانزیت کالا از ایران

معاون وزير راه :

امسال 12 ميليون تن كالا از كشور ترانزيت مي شود

گنبدكاووس - معاون وزير راه و ترابري و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور گفت : پيش بيني مي شود امسال 12 ميليون تن كالا از پايانه هاي كشور ترانزيت شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، شهريار افندي زاده عصر چهارشنبه در بازديد از پايانه مرزي اينچه برون از توابع شهرستان گنبدكاووس در شرق گلستان اظهار داشت : معرفي ايران به عنوان امن ترين كشور براي عبور و مرور، ايجاد درآمد براي بخش خصوصي و انتقال فرهنگ ايران به ديگر كشورها از اهداف ترانزيت كالا است.
وي با اشاره به اينكه گمرك اينچه برون از مرزهاي مهم كشور است، افزود : براي ايجاد مسير مناسب در اين مرز، نصب علائم راهنمايي و رانندگي به زبان انگليسي، ايجاد مجتمع هاي خدماتي رفاهي و تيرپاركها و علائم دار كردن پاركينگ ها ضروري است كه اين امر سطح ترانزيت كالا در اين مرز را توسعه مي دهد.
معاون وزير راه تاكيد كرد : به مسيرهاي ترانزيتي كشور بايد نگاه ويژه كرد و تنها با اين نگاه و بدون معادلات سياسي است كه تردد در اين مرزها افزايش خواهد يافت.
افندي زاده گفت : پايانه هايي كه توانسته اند مسايل و مشكلات خود را حل كنند موفق هستند و ميزان عبور كالا از آنها، زياد و هر پايانه براي خودش سنجيده شود.
وي افزود : با توافقات انجام شده ، استانداران نيز توجه ويژه اي به پايانه هاي مرزي مهم خواهند داشت و هر چه در اين پايانه ها امكانات ايجاد شود، مورد تائيد مردم و مسئولان خواهد بود.
معاون وزير راه و رييس سازمان راهدراي كشور روز چهارشنبه به منظور بررسي وضعيت پايانه هاي مرزي گلستان به همراه هياتي از اين وزارتخانه به اين استان سفر كرده است.


تاریخ خبر: 13900224
عید فطر مبارک
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی