شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

توليد فولاد خام در كشور بيش از هشت درصد افزايش يافت

تهران - سازمان توسعه و نوسازي و صنايع معدني ايران - ايميدرو - از افزايش 4/8 درصدي ميزان توليد فولاد خام در ماه فروردين ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال پيش خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو)،
در اين مدت بيش از يك ميليون و 142هزار تن فولاد خام در شركت هاي فولاد سازي كشور توليد شد اين درحالي است كه در ماه نخست سال 1389 ميزان توليد فولاد خام، يك ميليون و 53 هزار تن بود.
در اين مدت به ترتيب شركت هاي ملي فولاد ايران، ‌فولاد مباركه،‌ فولاد خوزستان و فولاد سبا بيشترين رشد عملكرد را در توليد فولاد خام داشتند.
از سوي ديگر توليد محصولات فولادي در كشور نيز تا پايان فروردين ماه سال 1390 از افزايش نزديك به هفت درصدي برخوردار بوده است.
همچنين در مدت بررسي، ميزان توليد انواع محصولات فولادي به يك ميليون و 319 هزار تن رسيد اين در شرايطي است كه در ماه نخست سال گذشته، ميزان توليد اين محصولات نزديك به يك ميليون و 234 هزار تن بود.
بررسي توليد محصولات فولادي در فروردين ماه امسال نشان مي دهد بيشترين رشد توليد مربوط به ميلگرد است كه شركت هايي همچون گروه ملي فولاد 20،‌ ذوب آهن اصفهان 21 و فولاد خراسان پنج درصد رشد را پشت سر گذاشتند.
همچنين ميزان توليد تيرآهن در شركت هاي گروه ملي فولاد و ذوب آهن اصفهان رشد سه و چهار درصدي را به ثبت رساندند.
در اين مدت ميزان توليد ورق گرم در شركت هاي فولاد مباركه و فولاد سبا با افزايش پنج درصدي همراه شد.


تاریخ خبر: 13900224
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی