شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

نخست وزير اسپانيا با همتاي اماراتي خود ديدار كرد

دبي – خوزه لوييس رودريگز زاپاترو نخست وزير اسپانيا بعدازظهر سه شنبه با شيخ محمد بن راشد آل مكتوم همتاي اماراتي خود در دبي ديدار و گفت وگو كرد.
نخست وزير اسپانيا ديروز به منظور ديدار و گفت وگو با مقامات اماراتي وارد امارات شده است .
زاپاترو ديشب در اولين مرحله ديدارهاي خود با شيخ محمد بن زايد آل نهيان وليعهد ابوظبي و جانشين فرمانده نيروهاي مسلح امارات ديدار و گفت وگو كرده بود.
نخست وزيران اسپانيا و امارات در ديدار امروز خود خواهان گسترش روابط در تمام زمينه ها به ويژه اقتصادي و سرمايه گذاري مشترك شدند.
زاپاترو در اين ديدار گفت: حضور 150 شركت اسپانيايي در امارات به ويژه امارت دبي ، از علاقه مادريد به حضور اقتصادي در امارات خبر مي دهد.
وي بر گسترش صنعت گردشگري بين دو كشور اسپانيا و امارات تاكيد كرد و افزود: سالانه بيش از 30 هزار گردشگر اسپانيايي وارد امارات مي شود.
نخست وزير امارات نيز بر لزوم گسترش كشور متبوعش با اسپانيا در بخش هاي گردشگري ، ارتباطات ، تجارت و سرمايه گذاري مشترك با تشويق بخش هاي خصوصي و دولتي تاكيد كرد.
در ادامه اين ديدار نخست وزيران امارات و اسپانيا تحولات اخير منطقه را مورد بررسي قرار دادند و خواهان برقراري صلح و امنيت در كشورهاي خاورميانه بر اساس مصالح ملي مردم اين كشورها شدند.
زاپاترو ديشب نيز در ديدار با وليعهد ابوظبي درباره مسايل منطقه و به ويژه تحولات ليبي مذاكراتي انجام داده بود.



تاریخ خبر: 13900125
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی