شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

سفيران صلح و دوستي ايران وارد مادريد شدند

مادريد – عبدالله مصباح و كرامت عزيززاده دوچرخه سواران ايراني در ادامه سفر دور دنياي خود كه با شعار حفاظت از محيط زيست، زندگي سالم و شهر پاك براي همگان صورت گرفته، امروز وارد مادريد پايتخت اسپانيا شدند.
مصباح و عزيززاده در گفت وگو با ايرنا هدف خود از اين سفر را اعتلاي نام ايران و ايراني، به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوري اسلامي ايران و ثبت ركوردي جهاني در كتاب گينس اعلام كردند.
دوچرخه سواران ايراني كه با عنوان سفيران صلح و دوستداران طبيعت سفر خود به دور دنيا با دوچرخه را در روز جهاني كودك در هفتم مهرماه سال 1387 آغاز كرده اند، اظهارداشتند: اشاعه فرهنگ ورزش مفرح دوچرخه سواري در جهت كاهش آلودگي هوا در سطح كلانشهرها ازجمله تهران و فرهنگ سازي در اين زمينه از ديگر اهداف برگزاري اين سفر است.
عبدالله مصباح با اشاره به اينكه به همراه كرامت عزيززاده با عبور از كشورهاي ميانمار، بنگلادش، هندوستان، تايلند، مالزي، اندونزي، سنگاپور، هفت استان ايران، و سپس كشورهاي تركيه، يونان، ايتاليا و اسپانيا تاكنون مسيري حدود 10 هزار كيلومتر را ركاب زده است، گفت: براي تحقق شعار حفاظت از محيط زيست، زندگي سالم و شهر پاك براي همگان، تاكنون در اين مسير در داخل و خارج كشور دو هزار و 10 اصله نهال كاشته شده است.
عبدالله مصباح و كرامت عزيززاده كه مدت 12 سال است به طورحرفه اي به دوچرخه سواري در مسيرهاي طولاني روي آورده اند، تاكنون با عنوانهاي مختلف ازجمله خليج هميشه فارس، حفاظت از محيط زيست، حمايت از كودكان سرطاني ، حمايت از كودكان بي سرپرست يا بد سرپرست، حمايت از آبزيان درياي خزر، سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و... دور ايران و استانهاي مختلف را ركاب زده اند.
اين دوچرخه سوار ايراني در اين گفت وگو كه در محل سفارت جمهوري اسلامي ايران در مادريد پايتخت اسپانيا برگزارشد، اعلام كردند كه در ادامه مسير خود به پرتغال و سپس به فرانسه خواهند رفت تا در ايام دهه مباركه فجر و به مناسبت ياد و خاطره حضور امام خميني (ره) نهالي در نوفل لوشاتو بكارند.
اين دوچرخه سواران قرار است، در ادامه مسير خود از فرانسه به سمت آلمان، بلژيك، دانمارك، نروژ، فنلاند، سوئد و هلند ركاب زده و درصورت دريافت رواديد به كانادا و كشورهاي آمريكاي جنوبي، ژاپن و چين رفته و به ايران بازگردند.
مصباح با اشاره به اينكه اقداماتي براي دريافت رواديد كانادا از سوي مقامات سفارت ايران در هلند صورت گرفته، افزود: در صورت عدم دريافت رواديد از كانادا، اين سفر از طريق كشورهاي لهستان، مجارستان، بلغارستان، تركيه و ايران ادامه يافته است.
كرامت عزيززاده نيز ضمن تقدير از مقامات سفارتخانه ها و رايزني هاي جمهوري اسلامي در كشورهاي مختلف كه انجام اين سفر را ممكن كرده اند، تشويق خانواده هاي خود براي انجام اين سفر را مهم و ارزشمند قلمداد كرد.
وي اظهار اميدواري كرد كه به همراه عبدالله مصباح، سفيران شايسته اي براي جمهوري ايران باشند و اقدام تاريخي آنها دركتاب ركوردهاي گينس ثبت شود.
خاطرنشان مي شود كه دوچرخه سواران ايراني در ادامه سفر دور دنياي خود روز چهارشنبه آينده مادريد را به مقصد پرتغال و سپس فرانسه ترك خواهندكرد.

منبع: ایرنا


تاریخ خبر: 13890923
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی