پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اطلاعیه های اتاق ایران و اسپانیا

نخستین نمایشگاه مجازی ایران 5 الی 20 اسفندماه 99 برگزار می شود


نخستین نمایشگاه مجازی ایران با عنوان IranVirtual Expo توسط اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق بازرگانی تهران و با حمایت سازمان توسعه تجارت، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت از 5 لغایت 20 اسفندماه با هدف معرفی توانمندی‌های فعالان اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف بازرگانی و تجارت، صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات، صنایع پیشرفته و فناورانه، صنایع خلاق و دانش بنیان در بازارهای داخلی و خارجی برگزار می شود.

همچنین این نمایشگاه با حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی، امکان بازدیدکنندگان داخلی از اقصی نقاط کشور را فراهم ساخته و با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته از طریق سفارتخانه‌های ایران در سایر کشورها، سفارتخانه‌های خارجی مقیم تهران، اتاق‌های مشترک بازرگانی، اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها، بازدیدکنندگان خارجی از کشورهای مختلف را پذیرا خواهد بود. از کلیه اعضای محترم علاقمند دعوت بعمل می آید نسبت به حضور پررنگ و فعال در نمایشگاه مجازی پیش رو اقدام فرمایند.

بازدید از نمایشگاه رایگان بوده و برای اعضای این اتاق مشترک که علاقمند به داشتن غرفه در این نمایشگاه می باشند کد تخفیف 15 درصدی در نظر گرفته شده است.
ثبت‌نام و دریافت کاتالوگ نمایشگاه  از طریق https://iranvirtualexpo.com/
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد با شماره تلفن‌های 88175232 و جهت دریافت کد تخفیف خریدغرفه به شماره 88381350 ویا شماره واتس اپ 09213010719 تماس حاصل نمایند.


تاریخ خبر: 13991106
Rising Up in Spain 2024
شرکت اسپانیایی در زمینه تهیه و تولید ماشین آلات و قطعات یدکی
حضور شرکت های اسپانیایی در نمایشگاه MEDLAB و ARAB HEALTH دبی 2024
پنجمین نشست مشاوره به کسب و کار 8 اسفند ماه
هیئت اسپانیایی مبلمان، مواد آرایشی و بهداشتی و لباس کودک
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی