شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
EN/ES
فارسی
 
اخبار اتاق ایران و اسپانیا

حضور هیئت تجاری شورای ملی زیتون در اسپانیا با همکاری اتاق مشترک ایران و اسپانیا

هیئت ایرانی صنایع کشاورزی و زیتون ایران روز 23 فوریه وارد شهر بارسلون شد به درخواست شورای ملی زیتون، با هماهنگی های بعمل آمده توسط نماینده اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا در کشور اسپانیا ( شرکت پارس کتنسالتینگ) جلسات کاری برای هیئت ایرانی با انجمن شرکت های متوسط و کوچک کاتالونیا و کنفدراسیون شرکت های بزرگ و متوسط کاتالونیا برگزار گردید.





هیئت ایرانی با حضور در ساختمان مرکزی انجمن شرکت های متوسط و کوچک کاتالونیا مورد استقبال رسمی مدیران این انجمن قرار گرفت. جلسه به صورت رسمی با سخنرانی آقای کوی عضو کمیسیون اجرایی و رییس بخش کشاورزی این انجمن آغاز گردید. ایشان ضمن خوش آمد گویی به هیئت ایرانی در رابطه با فعالیت های این انجمن وهمچنین نحوه حمایت آن از بخش کشاورزی توضیحاتی را دادند و اعلام کردند که در راستای همکاری میان دو کشور مطابق معمول حساب ویژه ای بر راهنمایی ها و مشاوره های اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا و شرکت پارس باز می کنند







آقای مهندس علیرضا فرخزادی، نماینده اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا و مدیرعامل شرکت پارس از فعالیت های اتاق مشترک و همچنین شرکت در خصوص همکاریهای آن با انجمن های بزرگی چون فومنت، پیمک پرودکا و دیگر ارگانهای دولتی و خصوصی ایرانی و اسپانیایی سخن گفتند از طرف هیئت ایرانی، آقای مهدی عباسی، رییس شورای ملی زیتون ایران، در زمینه وضعیت کاشت زیتون و همچنین استخراج روغن زیتون در ایران صحبهت هایی را ایراد نمودند. ایشان به پروژه های ایران برای بهتر کردن کیفیت و به روز رسانی این صنعت اشاره و آمادگی شرکتهای ایرانی را برای کار و تجارت با شرکت های اسپانایی اعلام نمودند و ضمن تشکر از هماهنگی های بعمل آمده، ابراز امیدواری کردند، چنین همکاریهایی ادامه یابد.





جلسه بعدی در کنفدراسیون شرکت های بزرگ و متوسط کاتالونیا برگزار گردید. مسئولان کنفدراسیون ضمن خوش آمدگویی به هیئت ایرانی در رابطه با ظرفیت شرکت های اسپانیایی و علاقه آنان به فروش محصولات و تکنولوژی به طرف ایرانی صحبت کردند همچنین در ادامه از فعالیت های اتاق مشترک ایران و اسپانیا و شرکت پارس کانسالتینگ برای برگزاری جلسات متعدد و همچنین اعزام هیئت های مختلف تجاری به دو کشور سپاسگزاری کرده و آن را به فال نیک گرفتند

تاریخ خبر: 13981210
نوروز خجسته و سال نو مبارک
رمضان مبارک- پیام رییس اتاق مشترک
وبینار رایگان آشنایی با نمایشگاه گالفود دبی دربهمن ماه 1402
تقدیم استوار نامه سفیر ایران به پادشاه اسپانیا
جشنواره ملی حاتم 28 آذر ماه برگزار می گردد- آذر 1402
آرشیو
 
 



Contact us
Tel / Fax: +9821-88381350
Email : info@isbc.ir     iranandspain@gmail.com
 پس از ارسال ایمیل حتما با دبیرخانه اتاق مشترک
 تماس بگیرید و از رسیدن پیام خود مطمئن شوید




تذكر مهم اتاق بازرگانی ایران واسپانیا به فعالان اقتصادي
 اين اتاق در خصوص سوء استفاده از نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا درخصوص اعزام هيأت‌هاي بازرگاني و برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی به عموم فعالان اقتصادي در اين باره هشدار داد كه شرح كامل آن در ادامه مي‌آيد: بارها ديده شده است كه اشخاص حقيقي يا حقوقي با عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا، اقداماتي مي‌كنند كه لزوماً مورد تأييد اتاق نيست. برهمين اساس شايسته است در مورد اصالت و صحت، فراخوان‌هاي مختلفي كه به منظور اعزام هيأت‌هاي بازرگاني بخش‌ خصوصي به خارج از كشور، ميزباني هيأت‌هاي تجاري در ايران، صدور ويزا و خدمات مسافرتي، برگزاري همايش‌هاي مختلف و مانند آن، تحت نام اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا يا به‌عناوين ديگر و يا با ادعاي همكاري اتاق منتشر مي‌شود، از دبیرخانه اتاق، استعلام شود.البته سوء استفاده از عنوان اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا نيز قابل پي‌گيري حقوقي است.
EN/ES - فارسی - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی